1

BUSKØRSEL: HELE NYBØL NOR SAMT NYBØL, VESTER SOTTRUP, ULLERUP OG AVNBØL

Kære alle

Der indkaldes til busmøde mandag den 24.10 klokken 19 på skolen.

Som jeg håber man har lagt mærke til i overskriften regner vi med, at bussen også kan komme elever til gode på ruten Nybøl-Vester Sottrup-Ullerup-Avnbøl. Denne lille ekstra-rute tager ikke mere end 10 minutter mere end hvis man kører direkte fra Nybøl til Adsbøl og vi har allerede elever på ruten.

På mødet vil vi snakke om hvordan vi bedst får en prøveordning op at køre, så det bliver så godt som muligt for så mange som muligt.

Herunder er endnu en gang linket til det kort jeg har lavet over hvor vores elever bor. Nu er ruten tegnet ind og de adresser der allerede har meldt interesse er blevet røde i stedet for blå.

https://www.google.dk/maps/@54.9399422,9.541496,12z/data=!3m1!4b1!4m2!6m1!1s15jKnbLqrMSzvbqfJFNDGJIeQDrc

mvh

Jens