Så er vi klar!
Så er vi klar til på mandag, hvor 6. – 9. klasse kommer tilbage til skolen!
Fysik, Gul og Lysegul er blevet sat op efter de nye retningslinjer, så vores base indendøres er klar til os – men vi skal naturligvis være en del ude også!
Som noget nyt, og takket være elevrådet, er der kommet et køleskab nede i vores afdeling. Så nu kan alle få madpakkerne på køl!

Vi ses snart 😀

