Først brugte vi tid på opgaver og leg med bogstaver..
Efter 10 mad og frikvarter gik vi en tur ned til Adsbøl strand, her nød vi det gode vej, kastede sten i vandet, kiggede på muslinger og hilste på en gravhund og manden der ejede den.
Vi fandt også “alle” pinde, træstubbe mm der lå på stranden og kastede i vandet.. Tænk engang de flød ovenpå vandet og “sejlede” ind til breden igen.. Fantastisk!!!








