Mikkel og jeg tog på tur hjem til mig i dag. Her blev der leget med Buzz lightyear og Woody, vi så Tegnefilmen om Dumbo og brugte tid på at bage boller til alle børn og voksne i SFO’en. Efter madpakke gik turen tilbage til SFO’en.
Imorgen onsdag tager vi på tur til Sønderborg, hvor vi bl.a. tager på biblioteket.., vi kører i min bil, SFO’en har selepuder, hvis jeres barn skal bruge autostol vil jeg bede jer medbringe deres egene.





