Humlehave førskole i Legoland

image_pdfimage_print

sidste tirsdag var vi på en heldagstur til Legoland. Her mødte vi troldmanden og prinsessen lige da vi kom ind i Legoland. Efter at have hilst på dem tog vi på tur med safaribilerne. En tur med toget, frøhopperne og kålormen, inden vi gik i spøgelseshuset. Her kiggede vi på LEGO spøgelser og gik gennem spejllabyrinten. Ude igen og tid til madpakker.

nu gik turen til det vuggende piratskib, herfra gik vi over mod pingvinerne. Undervejs tog vi en tur med karusellen ude i vandet. Tilbage igen til vikinge river splash inden vi så ridder show.

Riddershowet var rigtig sjovt og sejt, vi sad på rød side og heppede på de røde ridder. Tilsidst måtte ridderne stå sammen, mod deres hofnar som ville stjæle trofæet…

så kom regnen.., vi gik til kanoerne og prøvede en tur i total regnvejr. I hestekarusellen fandt vi ly for regnen, inden vi gik i Atlantis og så på fisk og hajer.

En tur i flyvemaskinerne, det lille tog, pariserhjulet, monorail og det høje tårn, inden turen gik hjemad. Det var en dejlig dag sammen med jeres dejlige børn. De hyggede sig sammen, og var så søde til at tage hensyn til hinanden. Se billeder far dagen her:

image image image image image image image image image image image

image image image image image image image image image image image image image image

Del dette: