image_pdfimage_print

Jesus på slottet..

I dag var lysegrøn på en tidsrejse tilbage til ca.år 30. Vi tog bussen til Sønderborg og pludselig var vi på vej til Jerusalem viftende med hjemmelavede palmeblade for “Jesus”… Vi mødte forskellige personer fra Jesu tid, der alle fortalte om deres oplevelser med ham… En spændende, sjov og lærerig dag, der sluttede med sang Læs mere…..

“Bro”kunst…

i Humlehave har vi de sidste 14 dage arbejdet med “Bro”kunst, dvs. Vi har tegnet og malet broer, vi har snakket om broer, vi har læst på i-pad om Egernsundbroen der fylder 50år, og vi har hørt eventyret om de tre bukkebruser. Alt sammen som et led i vores arbejde med kunstværker, som skal pynte Læs mere…..