Vi laver mapper og opgaver…

image_pdfimage_print

Efter morgensamling sammen med skolen, hørte vi historie om lille Virgil.. Fremover vil vi om tirsdagen høre historie sammen med 0.klasse (men de var på udflugt i dag).

Efter historien gik vi med på morgen gåtur, rundt i Adsbøl.

Inde i varmen igen, havde vi lidt legetid inden 10.mad.

Frikvater sammen med skolen, herefter gik vi ind i SFO’en, hvor vi lavede vores egen mappe, til opgaver. Vi tegnede os selv på et lille billeder, som vi satte udenpå mappen. Herefter gik vi igang med nogle af de opgaver der er i mappen.

image image image image

Del dette: