Hvornår bliver det forår?

image_pdfimage_print

vi har haft besøg af Marta og hendes mor i Humlehave, og sammen med dem var vi med til lidt undervisning i Blå. Herefter var vi med til at lave legeaftale med Vores venner fra Blå, dvs. vi fandt en at lege med i det første frikvarter.

Efter frikvarter gik vi over i pavillonen, hvor vi spillede et spil, “skralde-elgen Elvin”, vi spiste også madpakker her og hørte historie om bjørneungen der ville vide, “hvornår det bliver forår?”.

lidt fri leg fik vi også tid til inden det blev SFO tid.

image image image

Del dette: