Arbejdslørdag

Den 2. november kl 9 til 13 er der igen arbejdslørdag for alle forældre og børn.
Der skal blandt andet fejes og rives blade og hygges forældre og børn imellem, hvilket er en lige så stor del af arbejdslørdag.
Vi starter alle med rundstykker og kaffe mm. Kl 9.00 og slutter af med en frokost kl 13.00.
Hvem kunne tænke sig at stå for køkkentjansen, dvs handle ind, anrette/ lave mad og afregne med kontor?Spørg eventuelt.
Der er følgende opgaver på listen:Rengøring garderobe ved indgang (væg, loft og gulv)Rengøring garderobe kasser ved SFO.Check sensor vandhane toilet ved GUL.Feje skolegård/ rive blade sammenRive grus/ fjerne ukrudt.Feje tag pavillon.Afmontere og smøre 3 punkts låse-skinne i pavillon dør mod sandkasse.Male personaletoilet ved Gul.Male gang ved GUL/ fysisk.Male gang/ trappe opgang ved personaleindgang.Radiator lille rum ved Blå larmer (tjek ventil/ termostat/ udluftes?)Måle op til køkken 1.sal, tegne og ”google” hvad er muligt? Tag gerne praktisk tøj på der må blive beskidt og hold jer ikke tilbage, der vil være små og store opgaver for enhver, man behøver bestemt ikke være håndværker.
Tilmeld jer ved at svare på denne mail ditte.markus@aeblegaard.dk af hensyn til indkøb af materialer og forplejning.
Kommende arbejdslørdage dette skoleår:30.november, 25.januar, 29.februar, 28.marts, 25.april og 6.juni.
Hilsen Maria, Bjarke og Kim, ”Bygnings Vedligehold Udvalget”SvarSvar alleVideresend