Skatten på slottet

image_pdfimage_print

I dag har vi været på Sønderborg slot, til deres julearrangement “skatten på slottet”. Her blev der snakket og fortalt om skatte, hvad er en skat? Nis Puk kom frem i skabet, han mente alle skatte var hans.

Vi sang: en lille nisse rejste… Her tryllede Nis Puk billeder og tekst frem på væggen og tilsidst fik vi alle pebernødder..

image image image image image image image image image image image

Vi spiste madpakker i slotskøkkenet, og dansede om det store juletræ på torvet. En tur gennem Borgen nåede vi også, Inden vi tog bussen hjem.

Hjemme igen nåede vi lige at høre om, hvad Rikke, Rokke og Rufus havde lavet af drillerier… Og vi fik dem sendt med hjem til 3 andre børn.

Del dette: