Til 6. klasse: Studietur efter sommerferien

Traditionen tro tager lysegul og gul på studietur i august måned (19.-22.08.2019). Turen går til Berlin, og vi har strikket et spændende og lærerigt program sammen, som byder på kulturelle og sproglige highlights, men ikke mindst også på hyggeligt samvær, så den nye klasse kan lære hinanden at kende. Vi arbejder som sædvanligt på at holde familiernes egenbetaling til denne interessante tur på et forsvarligt beløb (ca. 1.500 – 1.800.- kr) og håber på, at støtteforeningen igen vil være så venlig at støtte turen. Deres fantastiske tilskud på 20.000 kroner sikrer, at disse studieture kan gennemføres og kan fyldes med pædagogisk indhold. I de næste måneder vil I høre meget mere om turen samt praktiske informationer.

På grund af store efterspørgsel har vi valgt at bestille turen i god tid, og da der skal betales depositum til den, beder vi hermed om, at første rate på 400,- kr indbetales på guls klassekonto reg.nr. 8060 kontonr.0004065997 senest d. 1. maj. Husk at skrive barnets navn på indbetalingen 😉