Velkommen til Marta.. Udgivet den1. april 2019ForfatterBirgitte Rasmussen I dag har vi budt velkommen til Marta, vi har leget og hygget. Udenfor gik vi en tur rundt på hele skolens område, og snakkede om hvor vi må lege selv og hvor der skal en voksen med. Del dette: