Velkommen til Marta..

image_pdfimage_print

I dag har vi budt velkommen til Marta, vi har leget og hygget. Udenfor gik vi en tur rundt på hele skolens område, og snakkede om hvor vi må lege selv og hvor der skal en voksen med.

image image image image image image image

Del dette: