I natur og teknologi har vi talt om forår og de tegn i naturen der kan ses. Der er taget billeder af det de fik øje på. Derudover har de plantet karse, vandet det, set det vokse og smagt det. De har fået det med hjem i dag fredag. Velbekomme.
SIDEN FOR FORÆLDRE, ELEVER OG PERSONALE