bålkomfurer

image_pdfimage_print

Sikke en dag! Hvis jeres børn lugter lidt af røg, så er det blot fordi vi har fået – og taget vores nye bålkomfurer i brug, en gave fra mormor og morfar til Sofus(kommende 0.kl.), Vibe(1.kl.), Dicte(5.kl.) og Laust(6.kl.). Det har været en dag med meget aktive og flittige elever, der har oplevet hvor svært, det er at lave bål, især hvis man er alene.

Status! Vi er fornuværende 17 elever i klassen, vi har sagt god dag til Tommi fra Sønderborg, Sofie fra Rinkenæs og idag kom David fra Vester Sottrup (snart Broager), en herlig flok med et god del humor, så timerne er sjældent kedelige. De er gode til at samarbejde så makker- eller gruppearbejde er aldrig et problem. De hjælper gerne hinanden på kryds og tværs og jeg oplever en god stemning blandt dem alle.

Dansk – Vi er gået i gang med en ny onsdagslektie. Den hedder “Hvorfor” og “Dem bør du kende”. Eleverne er orienteret.

Der kommer stadig staveord om mandagen, disse øves hjemme til fredag. (Der er ingen til i morgen)

Matematik – Der ligger lektier på matematikfessor, det er et netbaseret undervisningsprogram. Eleverne er orienteret om brugen.

Hilsen Birte

Del dette: