Fødselsdage

image_pdfimage_print

Hvis Æblegård Friskole skal bruges som ”platform” for uddeling af invitationer til fødselsdag, uddeling af kage i forbindelse med fødselsdag eller lignende gælder det, at man inviterer konsekvent:

• En hel årgang
• En hel klasse / flere hele klasser
• En hel gruppe
• Eller kønsdelt ift. ovenstående 3 punkter (eks. drenge fra grøn)

Altså, at man ikke inviterer ud fra hvem man ”kan lide”/”ikke kan lide”. Såfremt eleven, ud over at invitere fra en af de definerede børnegrupper, ønsker at supplere med et par invitationer ekstra, må dette ske pr. post eller på anden vis – bare ikke i skolen. Alt det samme gælder hvis der skal deles kage eller andet godt ud på skolen.

Del dette: