De flittige bålhytte-folk har i går aftes været og rydde op omkring hytten, lave lidt improviserede møbler og samle det nye bålfad, så alt er klar til sommerfesten på torsdag. Prøv lige at se de her billeder….. det er da ren idyl! Tak for indsatsen endnu en gang!







