Fællesspisning blå og grønne

image_pdfimage_print

HUSK!!!

Fællesspisning i blå, lysegrøn og grøn.

Tag familiens aftensmad med på skolen, så spiser vi sammen, får informationer om årets lejrtur og deler løst og fast .

Hilsen Birte

Del dette: