HUSK!!!
Fællesspisning i blå, lysegrøn og grøn.
Tag familiens aftensmad med på skolen, så spiser vi sammen, får informationer om årets lejrtur og deler løst og fast .
Hilsen Birte
SIDEN FOR FORÆLDRE, ELEVER OG PERSONALE
HUSK!!!
Fællesspisning i blå, lysegrøn og grøn.
Tag familiens aftensmad med på skolen, så spiser vi sammen, får informationer om årets lejrtur og deler løst og fast .
Hilsen Birte