Først og fremmest: Hvor har det været dejligt at have alle tilbage på skolen igen 🙂
Vi har prøvet at lave en plan for næste uge, for 6. – 9. klasse. Der kommer med al sandsynlighed ændringer undervejs, fx grundet vejret, men så er der lidt at tage udgangspunkt i.





Vi glæder os til den kommende uge.
Kh. Birte, Birgit & Anja


