image_pdfimage_print

Vi laver mapper og opgaver…

Efter morgensamling sammen med skolen, hørte vi historie om lille Virgil.. Fremover vil vi om tirsdagen høre historie sammen med 0.klasse (men de var på udflugt i dag). Efter historien gik vi med på morgen gåtur, rundt i Adsbøl. Inde i varmen igen, havde vi lidt legetid inden 10.mad. Frikvater sammen med skolen, herefter gik vi Læs mere…..

Dagen i dag i førskole..

I dag har vi designet, klippet og klistret vores navneskilt “Hus”, til at hænge over vores garderobeplads. Se det flotte resultat, når i afleverer eller henter. Vi har også leget ude i frikvartererne med de andre skolebørn, og hygget og leget inde i SFO’en.  

Skatten på slottet

I dag har vi været på Sønderborg slot, til deres julearrangement “skatten på slottet”. Her blev der snakket og fortalt om skatte, hvad er en skat? Nis Puk kom frem i skabet, han mente alle skatte var hans. Vi sang: en lille nisse rejste… Her tryllede Nis Puk billeder og tekst frem på væggen og Læs mere…..